header.jpg

Owidz, 19.07.2016 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STAŁÓWKI SZKOLNEJ

 

1. Zamawiający
Technikum im. gen. Józefa Hallera
Owidz, ul. Szkolna 6, 83-211 Jabłowo
Tel./fax 58 56 248 25
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                                                                                                                                                      

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu. Ilość zamówionych produktów została wskazana w formularzu cenowym – załącznik do oferty. Ilości wskazane w załączniku nr 1 – 7 do formularza ofertowego są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w pakietach. Zapłata należności nastąpi
w terminie 14 dni od wystawienia faktury przez Dostawcę.

3. Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2016 r. do 31.08.2017 r. Dostawa zamówieniowego towaru odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

4. Dodatkowe informacje na temat przedmiotu zamówienia można uzyskać
pod nr tel. 58 56 248 25 wew. 131 p. Janina Fabrello.

5. Wykonawcy biorący udział w niniejszym postępowaniu powinni złożyć ofertę cenową na wykonanie wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia według załączonego wzoru oferty z podziałem na poszczególne pakiety.

6. Kryteria wyboru oferty:

- najniższa cena brutto

7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć do sekretariatu w Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu. Formularz zapytania ofertowego można przekazać:

a) w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

b) w formie pisemnej osobiście lub listownie. Ofertę należy umieścić w zaklejonej kopercie następująco opisanej: nadawca, adresat, nazwa zadania, nr pakietu.

 

8. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 19.08.2016 r. do godz. 900 w sekretariacie Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu.

 

Dyrektor
Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu

mgr Marzena Waśkowska

Załączniki:

1. formularz oferty (wersja *.doc), formularz oferty (wersja *.pdf),

2. formularz cenowy nr 1-7:

1. pieczywo (wersja *.xls), (wersja *.pdf),
2. nabiał (wersja *.xls), (wersja *.pdf),
3. artykuły spożywcze (wersja *.xls), (wersja *.pdf),
4. ryby (wersja *.xls), (wersja *.pdf),
5. warzywa i owoce (wersja *.xls), (wersja *.pdf),
6. mięso i wędliny (wersja *.xls), (wersja *.pdf),
7. mrożonki (wersja *.xls), (wersja *.pdf),

3. wzór umowy (wersja *.doc), (wersja *.pdf),

4. Treść powyższego zapytania ofertowego - wersja do druku

Powyższe zaproszenie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Joomla templates by a4joomla