header.jpg

aktualności

Polish 20220511 063240858 min

 

 FILMIK PROMUJĄCY INTERNAT

 

 *******************************************

Podanie (do pobrania)

 

KONTAKT:

Internat Technikum im. gen. Józefa Hallera

w Owidzu, ul. Szkolna 8, 83-211 Jabłowo

tel. 58 562-48-25

 

*******************************************

Internat Technikum im. gen. Józefa Hallera
w Owidzu zapewnia:

  • całodobową opiekę dla wszystkich uczniów szkół ponadgimnazjalnych
  • całodzienne wyżywienie
  • dogodne warunki do nauki
  • możliwość rozwoju indywidualnych zainteresowań (kursy, konkursy, zajęcia w grupach oraz indywidualne)
  • dodatkowe zajęcia prowadzone przez nauczycieli przedmiotów
  • zajęcia sportowe na sali gimnastycznej (2x w tygodniu 4 godziny)
  • możliwość korzystania z salki komputerowej
  • pokoje 2-3 osobowe

Informacja dla wychowanków internatu i ich rodziców.

Internat Technikum im. gen. Józefa Hallera pracuje od godziny 600 w poniedziałek do godziny 1600 w piątek. Zapewniona jest całodobowa opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej.

Do dyspozycji wychowanków internatu są :

  • stół do tenisa stałowego
  • gry planszowe
  • tarcza do gry w darty
  • pokoje cichej nauki
  • czajniki bezprzewodowe, kuchenka mikrofalowa, lodówki

Wychowanek jest zobowiązany przywieźć ze sobą:

  • akt urodzenia z poświadczonym przez Urząd Gminy lub Urząd Miasta miejscem stałego zameldowania
  • pościel
  • poduszkę
  • koc
  • piżamę i podomkę
  • kapcie, klapki pod prysznic
  • przybory toaletowe
  • talerzyk
  • kubek
  • sztućce

Regularnie odbywają się imprezy cykliczne (dzień chłopaka, andrzejki, mikołajki, jasełka, wigilia, dyskoteki, turnieje grup internatowych, pożegnanie maturzystów).

Wychowankowie internatu maja możliwość korzystania z Sali gimnastycznej i siłowni pod opieką nauczyciela wychowania fizycznego.

Wychowankowie ponoszą koszt posiłków (śniadanie, drugie śniadanie, obiad i kolację) na stołówce szkolnej oraz opłatę stałą. Koszt wyżywienia wynosi – 18 zł dziennie pomnożone przez ilość dni nauki (tj. 21 dni)

Opłata stała wynosi 80,00 zł miesięcznie, wpłata na Fundusz Pomocy Internatu – 10 zł miesięcznie. Wpłaty należy dokonywać do 15-go każdego miesiąca. W przypadkach szczególnych – gdy nie można zapłacić w terminie obowiązkowo ten fakt należy zgłosić w kasie szkoły. Istnieje możliwość dokonania wpłat za pobyt w internacie na konto :

44 1160 2202 0000 0005 4924 9514

Opłaty należy dokonać po uprzednim uzgodnieniu z księgowością.

Zebrania dla rodziców wychowanków internatu odbywać się będą zgodnie z harmonogramem wywiadówek.

 

*******************************************

 

Regulamin do Młodzieżowej Rady Internatu

 

 *******************************************

Owidz, 20.08.2020 r.

Procedury dotycząca bezpieczeństwa w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID19 w stołówce szkolnej Internatu Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu na podstawie

Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 sierpnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. poz. 1386).

Przy organizacji żywienia w stołówce szkolnej obok warunków higienicznych wymaganych przepisami prawa odnoszącymi się do funkcjonowania żywienia zbiorowego, wprowadzamy dodatkowo zasady szczególnej ostrożności dotyczące zabezpieczenia pracowników:

- zachowanie odpowiedniej odległości 1,5 metra między stanowiskami pracy i zapewnienie środków ochrony osobistej (rękawiczki jednorazowe, maseczki/

przyłbice),

- przyjmowanie towaru z zewnątrz od dostawców zaopatrzonych w środki ochrony osobistej (rękawiczki jednorazowe, maseczki/przyłbice) i dezynfekcja rąk przy wejściu na teren magazynu

- utrzymanie wysokiej higieny stanowisk pracy, opakowań produktów, sprzętu kuchennego, naczyń stołowych i sztućców,

- wprowadzenie zasad bezpiecznego i higienicznego spożywania posiłków

* wydawanie posiłków w dwóch grupach żywieniowych dla zachowania odległości i ograniczenia miejsc na stołówce szkolnej i tak:

śniadanie

    I grupa - 6.30

    II grupa –7.00

obiad      

    I grupa –13.25

    II grupa- 14.25

kolacja   

    I grupa- 18.30

    II grupa-19.00

* porcjowanie i podawanie posiłków i sztućców przez pracownika kuchni (bez bufetu szwedzkiego)

* ograniczenie nadmiernego poruszania się na stołówce szkolnej

* nadzorowanie wchodzenia, spożywania i opuszczania stołówki przez wychowawce internatu w celu utrzymania dystansu młodzieży

* dezynfekowanie stołówki (blatów stołów, poręczy krzeseł) oraz wietrzenie stołówki po wyjściu każdej grupy żywionej

*przed i po zastosowaniu środków ochrony osobistej osoba dokonująca dezynfekcji jest zobowiązana przejść procedurę higienicznego mycia rąk i dezynfekcji odpowiednim środkiem

* mycie naczyń i sztućców zgodnie z zaleceniami w zmywarce z dodatkiem detergentu, w temperaturze 60°C lub wyparzanie

* ograniczenie kontaktów z innymi pracownikami internatu i szkoły

Sporządziła

Janina Fabrello

Załącznik nr 1do Regulaminu Mieszkańców Internatu Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu

 *******************************************

rece

 

drodzy uczniowie

informujemy, iż w tej niewątpliwie trudnej sytuacji, spowodowanej pandemią koronawirusa, My jako Wychowawcy internatu służymy Wam wsparciem, pomocą oraz dobrym słowem. Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerami telefonów, które posiadają Wasi Rodzice, a także elektronicznie – poprzez Librusa.

Pozdrawiamy –

Wasi Wychowawcy

II FESTIWAL KULINARNY W OWIDZU

plakat

Serdecznie zapraszamy wszystkich gimnazjalistów z powiatu starogardzkiego na II FESTIWAL KULINARNY W OWIDZU. W tym roku temat konkursowy to „WARZYWNE ŁAKOCIE DESEROWE SMACZNE I ZDROWE”, a to znaczy, że dwuosobowe drużyny będą musiały się zmierzyć z deserem, którego jednym z głównych składników jest WARZYWO!

TERMIN: 25 maja 2017 r.
ZGŁOSZENIA DO: 12 maja 2017 r.

Tegoroczny Festiwal Kulinarny połączony będzie z Festynem Ekologicznym „Czas na zdrowie” organizowanym pod patronatem Banku Ochrony Środowiska i Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim.

SPRAWOZDANIE Z WYCIECZKI
NA  „TARGI AKADEMIA” NA UNIWERSYTECIE GDAŃSKIM

20160322 111616


Dnia 22 marca 2016r. uczniowie klas IV TOŚ, IV TŻ i IV TOT pod opieką pani Anny Muszarskiej i Małgorzaty Tandeckiej wzięli udział w największych w północnej Polsce targach edukacyjnych zorganizowanych przez Uniwersytet Gdański.

FIZYKA I CHEMIA W OBIEKTYWIE
WYNIKI KONKURSU

 img 20160125 230441

Dnia 21 grudnia odbyło się roztrzygnięcie konkursu zatytułowanego "Fizyka i chemia w obiektywie", którego celem było przedstawienie ciekawych zjawisk fizycznych i procesów chemicznych w otaczającej rzeczywistości. Uczestnicy mieli za zadanie wykonanie zdjęcie lub serii zdjęć dostrzeżonego zjawiska lub przeprowadzonego przez siebie doświadczenia.

 

"Bożonarodzeniowy stół pięknie zdobiony"wyniki konkursu

12418797 1546420819012486 1887409493426889820 o

17 grudnia odbyła się kolejna czternasta już szkolna edycja konkursu "Bożonarodzeniowy stół pięknie zdobiony". W tym roku do udziału w konkursie zgłosiło się 13 drużyn.

Celem konkursu było podtrzymywanie świątecznych tradycji, promocja estetyki i kreatywnego myślenia, a także czerpanie radości z własnej pracy twórczej poprzez możliwość prezentacji własnoręcznie wykonanych ozdób bożonarodzeniowych i aranżacji stołów.

ZESTAW PODRĘCZNIKÓW SZKOLNYCHNA ROK SZKOLNY 2015/16 Aby sprawdzić aktualny zestaw podręczników obowiązujący na nowy rok szkolny kliknij na link: ZOBACZ Jest to zestaw podręczników opracowany w dzienniku elektronicznym Librus dla naszej szkoły. PODRĘCZNIKI DLA KLAS STARSZYCH ZOSTANĄ PODANE NA POCZĄTKU NOWEGO ROKU SZKOLNEGO, WIĘKSZOŚĆ Z NICH BĘDZIE MOŻNA ODKUPIĆ OD UCZNIÓW KLAS PROGRAMOWO WYŻSZYCH! Można wstrzymać się z zakupem podręczników do września, ponieważ w tym miesiącu organizowany jest każdego roku kiermasz podręczników używanych!

ZESTAW PODRĘCZNIKÓW SZKOLNYCH
NA ROK SZKOLNY 2015/16

podr

Aby sprawdzić aktualny zestaw podręczników obowiązujący
na nowy rok szkolny kliknij na link:

ZOBACZ

Jest to zestaw podręczników opracowany z dzienniku elektronicznym Librus dla naszej szkoły.

PODRĘCZNIKI DLA KLAS STARSZYCH ZOSTANĄ PODANE NA POCZĄTKU NOWEGO ROKU SZKOLNEGO, WIĘKSZOŚĆ Z NICH BĘDZIE MOŻNA ODKUPIĆ OD UCZNIÓW KLAS PROGRAMOWO WYŻSZYCH!

Można wstrzymać się z zakupem podręczników do września, ponieważ w tym miesiącu organizowany jest każdego roku kiermasz podręczników używanych!


Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2014/15

 

Dnia 26 czerwca 2015 r. odbyło się uroczyste zakończenie roku szkolnego 2014/15. Apel rozpoczął się od wprowadzenia sztandaru szkolnego i odśpiewania hymnu. Następnie Pani dyrektor przywitała wszystkich przybyłych na uroczystość, podziękowała za wspólny wysiłek dydaktyczno-wychowawczy wszystkim nauczycielom, pracownikom administracji i obsługi za ciężką pracę, uczniom zaś za naukę.


Po przemówieniu nadszedł czas na nagradzanie najlepszych uczniów naszej szkoły, czyli uczniów którzy otrzymali świadectwa z wyróżnieniem i uzyskali najwyższe średnie.


Nagrodzono również osoby, które w tym roku szkolnym wykazały się 100% frekwencją. W nagrodę wszystkie osoby wyróżnione powyżej za wyniki w nauce oraz frekwencję we wrześniu pojadą na wycieczkę do Krakowa sponsorowaną przez szkołę. Serdeczne gratulacje!

Nadmienić trzeba również, że w minionym roku szkolnym było wielu uczniów w obu wymienionych powyżej kategoriach, co wpłynęło znacząco (pozytywnie) na wyniki tych osób jak i całej szkoły w nauce.

W czasie apelu wychowawcy klas nagrodzili dodatkowo książkami osoby szczególnie zaangażowane w pracę na rzecz szkoły i klasy, osiągające najwyższe wyniki w nauce.

Aby zobaczyć nagrodzonych kliknij na zdjęcie poniżej:


Wręczono nagrody za konkursy, zawody takie jak:

1. Konkurs ortografoiczny o "Złote Pióro Dyrektora" -
miejsce I - Szczodrowski Karol - klasa III a TI
miejsce II - Watras Sylwester - klasa III a TI
miejsce III - Bartosz Brauer- klasa III TG


2. Mistrz wiedzy w konkursie językowym:
Szapucko Maciej- III a TI (j. angielski)
Oskar Wontka - III TG  (j. niemiecki)


3. Marsz na orientację- nagrody drużynowe:
miejsce I - klasa III TG w składzie: Bartosz Brauer, Przemysław Schmidt oraz Mirosław Rybus
miejsce II - klasa III TOT w składzie: Justyna Borchardt Justyna, Dariusz Kubik oraz Mateusz Dąbrowski
miejsce III - klasa I TOŚ w składzie: Marcin Pryba, Paweł Wiśniewski i Artur Stywa
miejsce IV - klasa III TG w składzie: Sebastian Wiśnicki, Michał Megier oraz Patryk Folga


4. Szkolny etap konkursu wiedzy ekologicznej- nagrodzeni najlepsi z poszczególnych klas TOŚ:
kl. I TOŚ - Aleksandra Homa
kl. II TOŚ - Wiktoria Erdanowska
kl. III TOŚ - Łukasz Dorosz


5. Uzyskanie bardzo dobrego wyniku w konkursie fizycznym EUREKA - Karol Krajnik z klasy II TG


6. Pracę na rzecz internatu i jego mieszkańców.


Aby zobaczyć nagrodzonych kliknij na zdjęcie poniżej.

I miejsce i nagroda dla Rafała Petki
w konkursie filmowym "Wykształcenie pod zatrudnienie"

dsc 0128

W dniu 25 czerwca w Gdańskim Parku Naukowo Technologciznym odbyło się wręczenie nagród za zajęcie pierwszego miejsca prez Rafała Petkę w konkursie filmowym "Wykształcenie pod zatrudnienie" zorganizowanym przez Pomorską Specjalną Strefę Ekonomiczną. Nagroda została wręczona przez Panią prezes PSSE Teresę Kamińską.W uroczystości wziął także udział Sean Bobbitt, prezes firmy Breakthru Films, która w 2008 roku została uhonorowana statuetką Oskara za krótkometrażowy film animowany „Piotruś i wilk”.

Uroczystości 15-lecia Firmy Flextronics

img 1637

Dnia 16.06.2015 r. Naczelnik Wydziału Edukacji Pan Marek Gabryel, Dyrektor Szkoły Marzena Waśkowska oraz stypendyści Karolina Sobolewska i Piotr Pisanko uczestniczyli w uroczystości 15-lecia Firmy Flextronics International Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Tczewie. Podczas jubileuszowej uroczystości przedstawiono historię firmy, a także omawiano aspekty współpracy Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu z w/w firmą, która ściśle współpracuje ze szkołą. Dyrektor Szkoły złożył gratulacji z okazji jubileuszu i podziękowania za dotychczasową współpracę.

Joomla templates by a4joomla