WYCIECZKA DO WARSZAWY

10703096 670177269745043 1616555514 o

DLA UCZNIÓW Z NAJWYŻSZĄ ŚREDNIĄ ORAZ 100% FREKWENCJĄ

Dnia 11.09.2014 roku odbyła się dwudniowa wycieczka do Warszawy. Pojechali na nią uczniowie, których średnia ocen w ciągu roku szkolnego 2013/2014 przekroczyła 4, 75 oraz uczniowie ze stuprocentową frekwencją. Mieliśmy szansę zwiedzić najciekawsze, najbardziej fascynujące i interesujące miejsca w stolicy.

Dnia 11.09.14 o godzinie 0.30 wyjechaliśmy pociągiem z Tczewa i dotarliśmy na miejsce około godziny 6.20, po czym natychmiast udaliśmy się do naszego tymczasowego miejsca pobytu. Po śniadaniu udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki, gdzie z tarasu widokowego podziwialiśmy panoramę miasta. W ciągu dnia zwiedziliśmy Muzeum Wojska Polskiego, a w czasie wolnym udaliśmy się do galerii handlowej ,,Złote Tarasy’’, natomiast wieczorem spędziliśmy czas w obecności pani przewodnik w Muzeum Powstania Warszawskiego.

Następnego dnia, po śniadaniu zwiedziliśmy Bibliotekę Uniwersytecką wraz z urokliwym ogrodem mieszczącym się nad nią. Duże wrażenie wywarł na nas pobyt w Centrum Nauki Kopernik. Następnym punktem było Muzeum Sportu, w którym przewodnik wycieczki opowiadał nam o historii sportu i osiągnięciach sportowców na przełomie wieków. Metrem przejechaliśmy kilka stacji, aby szybciej przemieścić się na Stare Miasto. Spacerując podziwialiśmy występ tancerzy oraz Plac Zamkowy wraz z Kolumną Zygmunta III Wazy, a także upamiętniający najmłodszych uczestników powstania warszawskiego Pomnik Małego Powstańca. Ciekawym wydarzeniem dla wszystkich był Park Fontann, w którym podziwialiśmy multimedialny pokaz strumieni wody, światła i dźwięku, co wydało się nam bardzo oryginalne i atrakcyjne. Na tym zakończyliśmy zwiedzanie naszej stolicy. Pełni wrażeń i dobrego humoru wróciliśmy do domu, wspominając z radością te niezapomniane dnie.

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji i zdjęć z wycieczki: